برگزاری آئین افتتاح طرح تابستانه فهما 

برگزاری آئین افتتاح طرح تابستانه فهما 

تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۹
مجید خوبی زاده گفت: یکی از مهمترین فعالیت های کانون های مساجد جنوب کرمان در ایام تابستان، غنی سازی اوقات فراغت اعضا می باشد و در همین راستا امشب آئین افتتاح طرح تابستانه فهما برگزار می شود.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به اوقات فراغت تابستانی، گفت: یکی از مهمترین فعالیت های کانون های مساجد جنوب کرمان در ایام تابستان، غنی سازی اوقات فراغت اعضا می باشد و در همین راستا امشب آئین افتتاح طرح تابستانه فهما برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: با توجه به شیوع کرونا این آئین از طریق مجازی برگزار می شود و اعضای کانون های مساجد جنوب کرمان می توانند راس ساعت ۲۰ و سی دقیقه امشب به صورت زنده از طریق صفحه رسمی کانون های مساجد جنوب کرمان به آدرس https://instagram.com/kanoonmasajed_j در اینستاگرام بیننده این مراسم باشند.

وی بیان کرد: به افرادی که تا پایان این برنامه ما را همراهی کنند، به قید قرعه ۳ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اعطا می شود.

خوبی زاده اظهار کرد: امسال با توجه به دستورالعمل ابلاغی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور، طرح تابستانه فهما برای غنی سازی اوقات فراغت کانون های مساجد کشور در نظر گرفته شده است که ما نیز به تبعه این دستورالعمل ابلاغی، این طرح را در سطح کانون های مساجد جنوب کرمان اجرا می کنیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با اشاره به اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم در سطح مساجد جنوب کرمان ابراز کرد: در راستای اجرای این طرح نیز هفته گذشته از ۲ نفر از فعالان قرآنی مسجدی تجلیل شد و امشب نیز از یکی دیگر از فعالان قرآنی عضو کانون فرهنگی هنری امام علی علی علیه السلام جیرفت تجلیل می شود.

وی در خاتمه یادآور شد: این طرح با هدف تکریم خانواده های شهدا، جانبازان، ایثارگران و نخبگان محله مسجد و در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس اجرا می شود.

پایان پیام/ 586